Skip to main content

Vrácení rezervace

Máte jeden všední den na zařízení vrácení

Rezervaci můžete vrátit až následující pracovní den po skončení vaší rezervace. A stačí ji v tento termín pouze podat, nemusí odejít z podacího místa. Pokud i tak nestíháte rezervaci vrátit, neváhejte nám napsat.

01

Za vrácení nic neplatíte

Společně s rezervací vám v ReKrabici pošleme i štítek pro zpětné poslání. Zpravidla to bývá Zásilkovna, ale pokud ji v okolí nemáte, rádi vám pošleme štítek jiného dopravce.

Krabici, ve kterém vám vaše objednávka dorazí, prosím, nevyhazujte. V té nám pošlete všechno zase zpátky. Stačí tedy pečlivě zabalit vše do krabice a pořádně ji zalepit. Poté nalepíte štítek na horní stranu krabice a odnesete na pobočku (mapu podacích míst Zásilkovny najdete zde, Balíkovny zde, PPL zde). Za odeslání nic neplatíte!

02

Vrátíme vám kauci

Po přijetí rezervace zpět do našeho skladu vám odblokujeme vratnou kauci. V případě, že nebude vypůjčené zařízení v pořádku, budeme s vámi řešit náhradu škody zvlášť.

03

Můžu si vypůjčený foťák ještě chvilku nechat / prodloužit rezervaci?

Chci nakonec nechat vyvolat filmy / jednorázové foťáky, ale neobjednal/a jsem si to

Obsluha mi nechce přijmout krabici se zpětným štítkem

Toto by se nemělo stát, ale… jsme jen lidé. Pokud se vám to stane, nemusíte zoufat. Nic neplaťte, zavolejte nám a my vám sdělíme tajný kód, která nadiktujete obsluze a ta vám vytiskne nový štítek.

Podací místo má dovolenou a další je daleko

Foťák jsem zcela rozbil/a, mám ho posílat i tak?